Powered By Blogger

Monday, May 3, 2010

ابلیس و فلاکت


آهنگ رپ فارسی با صدای ابلیس و فلاکت با لینک دانلود


همه خبردار وايستين کنار گوش تيزو چشما بيدار

اومدن حسين و شاهين تو ميدون شما کجايين


 
رپ فارس چهار پايست يکيش دست منه هرچی شاخ بازی در اوردی بسه بچه

همه وايستين کنار پس تک اکثر بازی پس از سر حتّی ميش...م من شاخت صد در صد نگير عکس از من

ميدونم ميتونم ميشم مشهور تر

تو بازی رازی موندی باقی

شايد بايد تير زد سايت

واسه کل نمی بينمت در حدّی اگه کل کردی بدون بد کردی راه راستتونو شما کج کردين

اگه سگ بخواد ميشم از سک بدتر اگه رگ بخواد ميزنم رگ اوّل

پس رپ فارس واسه من عزيز چونکه کلمات من توش نقش يه بمبه

اگه بيتو بزاری واسم با يه ميکو با يه خودکاره بيکو کاری می کنم بشين از خود بی خود می بينی می برم رپو جلو بی تو

توی رپ فارس من همش زدم بيست تا تست زدم جلو از همتون توی اين پيسته ريس

آره این پيسته ريس توی رپ فارسه چرا شاخ ميشی قدرت دست ماست که

مثل برگ آسه توی رپ خداست که ابليس آره دادا حرف راسته


همه خبردار وايستين کنار گوش تيزو چشما بيدار

اومدن حسين و شاهين تو ميدون شما کجايين



هروقت من می کشم علف تو ذهنم مياد قافيه همش من با آدم نا خلف می پرم کافيه

ميخوام تو اوج نشگی باشم وقتی می نويسم شعر های من بهترينه وقتی که من نشه می شم

ببين وقتی ما فضاييم شعر نوشتن فازی ميده تو نشگی شعر می گيم و شنونده رازی ميشه

توی دست به قلم شدن ما برترين ما سرترين باور کردين که ما سريم ديگه نگين که ما بديم

از بيضه مالا بدم مياد می مالن بيضه منو سر تا پاشونو بزنی بيضه مالن در ميارن حرصه منو

نيستن نصفه منو می خوان تيکه پاره کنن اين تنمو بمالن به خاک بدنو تا ببينن مرگ منو


همه خبردار وايستين کنار گوش تيزو چشما بيدار

اومدن حسين و شاهين تو ميدون شما کجايين



شما کاراتون کاوره قالبه ثابته تا بره قابله ناظره ما بشه خيلی کار داره

توی قافيه کافيه بازيه شاکيه استاد توپاکو باز تو باش باهات به جا به خواسته خود تو تمرين کنم


جو زد هرکی با من حرف زد خز کرد رپو امّا زود رفت بد رفت حرف زد پشت سره من

اونا هستن توی فکر کشتنه من


چون بعد من داريم فرصته کم کسی نمی تونه برسه به قدرته من

حتی صحبتشم نکنين و نميدم بهتون فرصتشم

لايقه ماست توی رپ که خداست حالا هر کی که خواست سره جنگ بزاره جواب منفی به جاست

کاره سخت واسه ماست تاج و تخت مال ماست

برو صدتا بساز امّا نمی رسی به من آخه اشکه ناز

حرفام به جاست حتما که باز رقصت با ساز نمی خوره بدو برو عينشو بساز



همه خبردار وايستين کنار گوش تيزو چشما بيدار

اومدن حسين و شاهين تو ميدون شما کجايين

No comments:

Post a Comment